niedziela, 27 grudnia 2015

Od Nightmare Moon "Marzenia nie zawsze się spełniają od razu"


Zawsze pragnęłam mieć własną watahę, ale nie spodziewałam się tego, że nikt nie będzie chciał do niej dołączyć... To dla mnie cios, który boli nawet do końca życia. Któregoś jednak dnia, gdy szłam przed siebie, spotkałam białego wilka, który poszukiwał watahy.
- Czy znasz jakąś watahę? - spytał smutnie.
- Tak, chociarz nie ma w niej żadnej omegi prócz Alfy. - odrzekłam.
- Jak się nazywa, gdzie jest i kto jest Alfą?
- Wataha Letniego Życia, stoisz na jej terenie , a Alfą jestem ja. Nightmare Moon.
Była zaskoczona, ale i też szczęśliwa. Nazywała się Shayde, porzucona przez rodzinę dołączyła do tego stada z wielką radością, jako pierwszy wilk omega.

4 komentarze:

  1. Chciałabym dołączyć lecz nie ma twojego adresu e-mail lub Howrse :/. Wogule zrób że można wysłać form.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że nie ma formularza. Prawdopodobnie usuną mi się. Na howrse: magiczna.wilczyca

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd:(link z neta)
    Imię: (nie moze sie powtarzac)
    Pseudonim: 
    Wiek: (od 2 lat dorosly)
    Płeć:(waera/basior)
     Głos: (link z yt)
    Charakter: 
    Lubi: 
    Nie lubi: 
    Żywioł: (max. 2)
    Moce: (zgodne z zywiołem i do każdego max. 4)
    Data urodzenia: (np. Twoja data urodzin)
    Monety: 100
    Przedmoty: brak
    Partner: (szukam, nie mam,nie chce lub zakochany w)
    Medalion: (link z neta)
    Broń: (link z neta)
    Zdj szczeniaka:(link z neta)
    Po przemianie: (link z neta)

    OdpowiedzUsuń